جمعه 20/سپتامبر/2024

نماینده فلسطینی: عباس اهمیتی برای حقوق فلسطینیان قائل نیست

سه‌شنبه 26-آوریل-2016

معاون دوم رئیس پارلمان فلسطین تاکید کرد که اقدام محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر به تعویق انداختن مراجعه به شورایامنیت برای بررسی مساله شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، پارلمان کردنصریح حقوق ملت فلسطین است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دکتر حسن خریشه در گفتگوبا الرساله نت اظهار داشت که تشکیلات خودگردان جدیتی برای کارها و تلاش های خود درمحافل بین المللی ندارد و ملت فلسطین آخرین کسانی هستند که در جریان کارهای رهبراناین تشکیلات قرار می گیرند.

خریشه افزود که عباس و دیگر مسئولان تشکیلات خودگردان خوبمی دانند که اجلاس پاریس هم همانند آناپولیس خواهد بود و هدف از آن صرفا اعطای وقتبیشتر به دشمن صهیونیستی برای پیشبرد عملیات یهودی سازی و ارتکاب جنایت های بیشترعلیه ملت فلسطین است.

وی اشاره کرد که مذاکرات سازش طی سالیان گذشته هیچ نتیجه ایجز دودستگی و اختلافات داخلی، افزایش شهرک سازی، یهودی سازی و قتل و کشتارفلسطینیان در پی نداشته است و دل بستن به مذاکرات با دشمن کاملا بی فایده است وعباس بهتر است برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی و صدور قطعنامه بین المللی علیهاین رژیم به شورای امنیت مراجعه کند نه اینکه از تصمیم خود منصرف شود.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات در فلسطین تنها توسط عباساتخاذ می شود، از تمامی گروه های فلسطینی خواست اقدامات و تصمیمات خودسرانه ویکجانبه عباس را محکوم کنند.

لازم به ذکر است که برخی منابع روز گذشته فاش کردند که عباسبه بهانه بحث و بررسی طرح فرانسه برای احیای روند مذاکرات سازش، از مراجعه بهشورای امنیت منصرف شده است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد