جمعه 20/سپتامبر/2024

جبهه خلق عادی سازی تدریجی روابط میان عربستان و اسرائیل را محکوم کرد

شنبه 7-می-2016

جبهه خلق برای آزادی فلسطین به شدت دیدارترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی با ژنرال یعقوب عمیدور رئیسسابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

جبهه خلق با صدور بیانیه ای که نسخه ای ازآن برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، دیدار فیصل با عمیدور را که از سویعربستان محکوم نشد، بخشی از پروژه عادی سازی تدریجی روابط با دشمن صهیونیستیدانست.

این جبهه تاکید کرد که این عادی سازی بانظارت دولت و پادشاهی عربستان سعودی انجام می شود و در ادامه همان دیدارهای قبلیترکی فیصل و دیگر مقامات ارشد سعودی از جمله بندر بن سلطان و ژنرال انور عشقی بامقامات اسرائیلی است.

جبهه خلق اعلام کرد که اگر چه این دیدارها درهمایش ها و اجلاس های بین المللی صورت می گیرد، اما در اصل در آنها همکاری دو جانبهسعودی اسرائیلی برای مدیریت جنگ های منطقه ای مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

در این بیانیه آمده است که اعلام پایبندیبه طرح صلح عربی به عنوان پیش شرط عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی صرفا برای ردگم کردن است و خود عربستان به خوبی می داند که سیاست ها و مواضع دولت نتانیاهو هیچتفاوتی با دولت های قبل از آن ندارد و هیچ گونه فرصتی برای موفقیت طرح صلح عربیوجود ندارد.

جبهه خلق در پایان بیانیه خود از ملت هایعربی، احزاب و گروه های فعال عربی خواست که با سیاست شناسایی و عادی سازی تدریجیبا دشمن صهیونیستی مقابله کنند. 

لینک کوتاه:

کپی شد