یکشنبه 27/اکتبر/2024

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به جست و جوی تونل های حماس ادامه می دهیم

یکشنبه 8-می-2016

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش به تحرکات وفعالیت های خود در مرز غزه برای کشف تونل های حماس ادامه می دهد و هرگونه واکنشاین جنبش را به تندی پاسخ می دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، موشه یعلون در جریانبازدید از شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه اظهار داشت که ارتش رژیمصهیونیستی هرگونه واکنش مقاومت به تحرکات ارتش در نوار مرزی غزه را پاسخ می دهد.

در همین حال شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد کهدر پی بروز تنش در مرز غزه شهرک نشینان صهیونیست به شدت وحشت زده شده اند و نگرانانفجار اوضاع در این منطقه هستند.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی از 4 روز پیش بهبهانه جست و جوی تونل های حماس در نوار مرزی باریکه غزه شمار زیادی از نیروهای خودرا به این منطقه گسیل داشته و بارها اقدام به بمباران هوایی و حملات توپخانه ای بهبخش هایی از باریکه غزه کرده است که طی آن یک بانوی فلسطینی به شهادت رسیده وشماری هم زخمی شده اند و علاوه بر این خسارت های زیادی هم به زمین های کشاورزی ومنازل فلسطینیان وارد آمده است. مقاومت هم در واکنش به این جنایت ها، چندین مرتبهمناطق صهیونیست نشین را هدف حملات راکتی قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد