شنبه 21/سپتامبر/2024

برگزاری هفته قدس در مالزی به منظور حمایت از انتفاضه قدس

یکشنبه 15-می-2016

حزب اسلامی مالزی و دفتر نائب رئیس اتحادیه جهانی علمایمسلمان به فعالیت های هفته قدس به منظور گرامیداشت سالروز فاجعه اشغال فلسطینپایان دادند. شرکت کنندگان در این مراسم بر حمایت از انتفاضه قدس و مخالفت باهرگونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس حزب اسلامی مالزیامروز یکشنبه در کنفرانسی خبری در کوالالامپور اظهار داشت که مساله فلسطین و مسجدالاقصی باید همیشه در راس اولویت های جهان اسلام باشد.

شیخ عبدالهادی اوانگ با اشاره به اینکه حزب متبوعش با دولتمالزی بر حمایت از مساله فلسطین اتفاق نظر دارند، تصریح کرد که این فعالیت ها بهمنظور تاکید بر اهمیت ویژه مساله فلسطین و مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیمصهیونیستی در پرتو تلاش های برخی طرف ها برای حذف مساله فلسطین انجام شد.

مراسم ها و فعالیت های هفته قدس در مالزی از 6 تا 15 ماه میادامه دارد و شامل برنامه های مختلف از جمله ایراد خطبه، سخنرانی ها، برپاییراهپیمایی ها و مسابقات متنوع می باشد.

اوانگ در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین ضمن اشاره بهاهمیت انتفاضه قدس اظهار داشت که انتفاضه لرزه بر اندام دشمن صهیونیستی انداختهاست و آمال و آرزوهای این رژیم را بر باد داده و امید امت برای آزادی فلسطین رادوباره زنده کرد.

وی ضمن تمجید از فداکاری ها و دلاوری های ملت فلسطین و عزمو اراده پولادین آنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی به رغم کمبود امکانات، تصریحکرد که ملتی با این عزم و اراده هرگز شکست نخواهد خورد و ادامه اشغالگری را قبولنخواهد کرد و دیر یا زود این سرزمین را آزاد و اشغالگران را بیرون خواهد راند.

لینک کوتاه:

کپی شد