یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رامی حمد الله: همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی به قوت خود باقی است

سه‌شنبه 17-می-2016

نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین اذعان کرد که همکاری امنیتیتشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی به رغم مصوبه اخیر کمیته اجرایی سازمانآزادی بخش در رابطه با توقف هرگونه همکاری با طرف صهیونیستی، همچنان ادامه دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رامی حمد الله دیروزدوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که سازمان آزای بخش فلسطین اخیرا تصمیم بهتوقف همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی گرفت و ما منتظر اجرای این مصوبه هستیم  اما تا این لحظه هیچ اقدامی در این راستا صورتنگرفته و همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی همانند گذشته برقرار است.

کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در نشست اخیر خود درچهارم ماه جاری تصمیم به اجرای فوری مصوبه های شورای مرکزی فلسطین به ویژه مصوبهمربوط به تعیین روابط سیاسی، امنیتی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی و ایجادراهکارهای مناسب در این زمینه گرفت.

این کمیته عنوان کرد که این مصوبه ها در پرتو پایبند نبودنطرف صهیونیستی به توافقنامه های به امضا رسیده و اصرار بر نابودی راه حل تشکیل دوکشور صادر می شود.

رامی حمد الله همچنین فاش کرد که از زمان نشست کمیته اجراییساف تا امروز مسئولان امنیتی فلسطینی و صهیونیستی 6 مرتبه با یکدیگر دیدار کردهاند. وی تصریح کرد که در این دیدارها تشکیلات خودگردان خواستار پایان حضور نظامیرژیم صهیونیستی در مناطق “أ” شده است اما طرف صهیونیستی تاکنون به اینخواسته پاسخ مثبت نداده است.

لینک کوتاه:

کپی شد