جمعه 20/سپتامبر/2024

آزادی خبرنگار اسیر فلسطینی در نتیجه اعتصاب غذای 93 روزه

پنج‌شنبه 19-می-2016

خبرنگارفلسطینی اسیر زندان های صهیونیستی که در اعتراض به باداشت اداری بی دلیل و جهت خود93 روز اعتصاب غذا کرده بود، در نهایت بعد از ظهر امروز پنجشنبه از زندان هایصهیونیستی آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خانواده این خبرنگار اسیر فلسطینی، محمدقیق پس از خرج از زندان نفحه راهی ایست بازرسی ظاهریه در الخلیل شد که خانواده اشبه همراه دهها نفر از شهروندان فلسطین و همکاران وی در عرصه رسانه و مطبوعات درانتظارش بودند.

رژیمصهیونیستی به وی اعلام کرده بود که به جای روز شنبه آینده که زمان آزادی او بود،ولی روز تعطیل رسمی در این رژیم است، امروز پنجشنبه از زندان های صهیونیستی آزادخواهد شد.

خانوادهقیق از ملت فلسطین خواست که مراسم جشنی که به مناسبت آزادی وی ترتیب داده خواهدشد، شرکت کنند. این مراسم فردا جمعه از ساعت 6 عصر با عنوان جشن “پیروزیاراده” در تالار مرکز فرهنگی شهر دورا برگزار خواهد شد.

گفتنیاست که این اسیر فلسطینی با اعتصاب غذای 93 روزه خود، رژیم صهیونیستی و ادارهزندان های آنرا مجبور به تسلیم در برابر خواسته های خود مبنی بر آزادی از زندان وعدم تمدید مدت بازداشت اداری کرد و در نهایت پس از پایان دوره حکم بازداشت اداریقبلی خودش از زندان های صهیونیستی آزاد گشت.

لینک کوتاه:

کپی شد