چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

پیام تسلیت حماس به خاطر کشته شدن شهروندان مصری در سانحه هوایی

جمعه 20-می-2016

جنبشمقاومت اسلامی “حماس” کشته شدن تعدادی از شهروندان مصری در حادثه سقوطهواپیمای مسافربری این کشور در مسیر پرواز از پاریس به قاهره را به مصر تسلیت گفت.

سامیابو زهری سخنگوی حماس طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانیفلسطین قرار گرفت، اعلام کرد که «از خداوند متعال برای خانواده های  قربانیان این حادثه دردناک صبر و تسلیتخواستاریم و از درگاه او مساله می داریم که مصر و ملت آنرا از بلایا دور نگه دارد.»

اینهواپیمای مصری پس از پرواز از پاریس به سمت قاهره بر فراز دریای مدیترانه ناپدیدشده بود و امروز جمعه بخش هایی از لاشه آن در سواحل شهر اسکندریه پیدا شد.

تلویزیونمصر ظهر امروز جمعه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور بخش هایی از لاشه هواپیمایمسافربری سقوط کرده را در سواحل بندر اسکندریه پیدا کرده است و گروهی از کارشناسانفرانسوی به همراه یک کارشناس شرکت ایرباص صبح امروز جمعه وارد قاهره شد تا بهتحقیقات جاری درباره دلایل سقوط این هواپیما به همراه 66 سرنشین کمک کند. این منبعخاطر نشان کرد که برخی اجزای لاشه این هواپیما و برخی کالاهای متعلق به مسافران درفاصله 290 کیلومتری در شمال سواحل شهر اسکندریه پیدا شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد