یکشنبه 27/اکتبر/2024

طرح حماس برای تامین روشنایی امن برای 1134 منزل در خان یونس

دوشنبه 23-می-2016

جنبش مقاومت اسلامی”حماس” امروز دوشنبه طرح تامین روشنایی امن برای منازل افراد فقیر ونیازمند در استان خان یونس واقع در جنوب باریکه غزه را آغاز کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانیفلسطین، مروان ابو شماله مسئول کمیته اقدامات داوطلبانه در استان خان یونس خاطرنشان کرد که تیم های فعالیت خیریه امروز دوشنبه کار نصب سیستم روشنایی امن در بیشاز 1134 منزل در این استان را آغاز کردند.

وی افزود تیم های فعالیتداوطلبانه طی دو روز گذشته کار توزیع سهمیه 7 منطقه جغرافیایی را به پایان رساندندو در راستای طرح تامین روشنایی امن برای منازل افراد فقیر و نیازمند در خان یونس،برای تامین روشنایی هر منزل تقریبا 50 دلار هزینه می شود.

ابو شماله با تقدیر ازافرادی که به اجرای این طرح کمک کرده اند، خاطر نشان ساخت که انتظار می رود اینطرح تا تامین روشنایی منازل 2 هزار خانواده در این استان ادامه یابد.

گفتنی است که جنبش حماس درسایه بحران برق حاکم بر نوار غزه در نتیجه محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی و کوتاهیدولت رامی حمد الله در عمل به مسئولیت های خود در زمینه حل مشکلات باریکه غزه،طرحی را برای تامین روشنایی امن برای بیش از 6500 منزل در این منطقه به راهانداخته است.

لینک کوتاه:

کپی شد