دوشنبه 23/سپتامبر/2024

سید حسن نصرالله: مساله فلسطین بار دیگر محور منازعه واقعی خواهد شد

چهارشنبه 25-می-2016

دبیر کل جنبش حزب الله لبنان به طرف هایی که سعی در سوءاستفاده از مسائل منطقه ای برای معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان دوست و همپیمان رادارند، هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی،سید حسن نصر الله در پیامی به مناسبت شانزدهمین سالروز مقاومت و آزادسازی جنوبلبنان، خطاب به ملت فلسطین اعلام کرد:« به طرف هایی که 70 سال است شما را تنهاگذاشته اند و هیچ حمایت و پشتیبانی از سوی آنها ندیده اید، دل نبندید.»

وی افزود «طرف هایی مانند ایران، سوریه و لبنان و دیگر طرفهای محور مقاومت که در گذشته در کنار ملت فلسطین بودند، همچنان در کنار آن خواهندماند.»

دبیر کل حزب الله خاطر نشان کرد که محور مقاومت در این نبردشکست نخواهد خورد، بلکه پیروز خواهد شد و مساله فلسطین بار دیگر به محور منازعهواقعی در منطقه تبدیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تمامی لبنانی ها را به گرامیداشت شانزدهمین سالروز عید مقاومت و آزاد سازی فرا خواند و گفت این روز، روزیکاملا ملی است و باید به عنوان یک پیروزی متعلق به همه طرف های لبنانی گرامی داشتهشود.

سید حسن نصر الله در پایان اعلام کرد که در چنین روزی درسال 2000 در بنت جبیل، ما این پیروزی بزرگ را به ملت های لبنان و فلسطین و تمامیآزادگان جهان تقدیم کردیم و این پیروزی را تنها متعلق به خود نمی دانیم، بلکهخواستار تبدیل آن به یک عید بزرگ ملی هستیم.

لینک کوتاه:

کپی شد