یکشنبه 22/سپتامبر/2024

واکنش حماس به انتصاب وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 25-می-2016

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” در واکنش بهانتصاب آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد که باانتصاب وی دولت رژیم صهیونیستی بیشتر به سمت افراطی گری و تندروی پیش می رود.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سامی ابوزهریسخنگوی جنبش حماس امروز چهارشنبه در بیانیه ای ضمن اشاره به اینکه مقامات رژیمصهیونیستی همگی تندرو و جنایتکار هستند، تصریح کرد که انتصاب لیبرمن بیش از پیشاین رژیم را به سمت تندروی  و افراطی گری خواهد کشاند.

ابوزهری از تمامی کسانی که به عادی سازی روابط با رژیمصهیونیستی و برقراری روابط با آن دل خوش کرده بودند، خواست دست از این توهماتبردارند. وی از جامعه بین الملل نیز خواست به مسئولیت های خود در قبال تجاوزاتدشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین عمل کند.

این در حالی است که حزب “اسرائیل خانه ما” بهرهبری آویگدور لیبرمن شب گذشته با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برایپیوستن به ائتلاف دولتی به توافق نهایی رسید.

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق حزب های”اسرائیل خانه ما” و “لیکود” قبل از ظهر امروز چهارشنبه درکنست رژیم صهیونیستی به امضا خواهد رسید و به منظور انجام اصلاحات نهایی به مدت 24ساعت به نمایندگان کنست ارائه خواهد شد.

آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما و سوفا لاندویرمعاون او روز دوشنبه آینده در کنست سوگند ادا خواهند کرد و لیبرمن از روز دوشنبهآینده رسما وزیر جنگ جدید رژیم  صهیونیستیخواهد شد.

در نشست شب گذشته در دفتر نتانیاهو، موشه کحلون وزیر دارایینیز حضور داشت.

لینک کوتاه:

کپی شد