شنبه 21/سپتامبر/2024

سازمان ملل: شهادت محمود بدران نوجوان فلسطینی را پیگیری خواهیم کرد

شنبه 25-ژوئن-2016

معاون سخنگوی دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که این سازمانمساله شهادت محمود بدران نوجوان 15 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیمصهیونیستی که مدعی هستند به طور غیر عمد و اشتباها او را به شهادت رسانده اند،پیگیری خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فرحان حق در اظهاراتیتاکید کرد که ما کاملا در جریان این حادثه هستیم و به دقت پیگیر آن خواهیم بود ونیکولای ملادینوف نماینده ویژه سازمان ملل در فلسطین اشغالی هم از این مساله آگاهیدارد و به منظور پی بردن به شرایطی که این نوجوان فلسطینی در آن به شهادت رسیدهاست، تماس هایی با مسئولان رژیم صهیونیستی برقرار کرده است.

حق تصریح کرد که ما چنین حوادثی را بسیار جدی می گیریم ونسبت به قتل و کشتار کودکان در فلسطین و بکارگیری خشونت علیه آنان به شدت نگرانهستیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تحقیقات گسترده و مفصلی در اینباره انجام گیرد.

از سوی دیگر، معاون سخنگوی دبیر کل سازمان ملل در رابطه باقطع آب مناطق شمالی کرانه باختری از جمله نابلس، سلفیت و طولکرم از حدود یک ماهپیش اظهار داشت که هیاتی فلسطینی دادخواستی را در این باره به رئیس شورای امنیت ودبیر کل سازمان ملل ارائه داده است و نماینده سازمان ملل در فلسطین اشغالی قراراست این مساله را به دقت بررسی و پیگیری کرده و با مسئولان رژیم صهیونیستی نیز دراین باره گفتگو کند.

لینک کوتاه:

کپی شد