جمعه 20/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی: مقاومت در برابر جنایت های دشمن علیه اسرا ساکت نمی نشیند

یکشنبه 26-ژوئن-2016

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر اینکهمقاومت هرگز در برابر جنایت های دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی ساکت نمینشیند، تصریح کرد: « مقاومت که بارها لرزه بر اندام صهیونیست ها انداخته است، قادراست با گزینه هایی که در اختیار دارد اسرا را از زندان های دشمن آزاد کند.»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد مدلل در تجمعی کهبه منظور همبستگی با یسری مصری اسیر بیمار فلسطینی در زندان های صهیونیستی در شهرغزه برگزار شده بود، اظهار داشت که دشمن صهیونیستی به هر شیوه ای می خواهد روحمقاومت را در درون اسرای فلسطینی از طریق سیاست عدم ارائه خدمات مناسب پزشکیبمیراند و پزشکان صهیونیستی از اسرای فلسطینی برای آزمایش های پزشکی و آزمایشگاهی خوداستفاده می کنند.

مدلل افزود که اسیر مصری با مرگ تدریجی مواجه است و ازبیماری های زیادی از جمله سرطان رنج می برد و دشمن صهیونیستی هم خدمات پزشکی ودرمان های لازم را به وی ارائه نمی دهد.

وی خاطر نشان کرد که اسرای قهرمان فلسطینی به رغم تجاوزاتدشمن در سلول های انفرادی و اتاق های بازجویی هرگز از حقوق و خواسته های خود کوتاهنمی آیند.

این رهبر جهاد اسلامی ضمن انتقاد از سازمان ها و نهادهایحقوقی، افزود که این سازمان ها می بینند که انسانیت در زندان های صهیونیستی چگونهپایمال می شود اما هیچ تحرکی از خود  نشاننداده و به مسئولیت های انسانی خود در این زمینه عمل نمی کنند.

لازم به ذکر است که اسیر یسری مصری ساکن شهر دیر البلح درمرکز نوار غزه است که از تاریخ 9/6/2003 به اسارت دشمن صهیونیستی درآمده است. رژیمصهیونیستی او را به 20 سال حبس محکوم کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد