شنبه 21/سپتامبر/2024

هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در عملیات الخلیل و زخمی شدن یک نفر دیگر

پنج‌شنبه 30-ژوئن-2016

در اثر یک عملیات مقاومتی در شهرک کریات اربع واقعدر الخلیل در جنوب کرانه باختری، یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسید و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد. در این عملیات، مجریعملیات هم به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل ازشبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، یک شهروند فلسطینی توانست پس از ورود به شهرکهای کریات اربع در الخلیل، اقدام به اجرای عملیات مقاومتی با استفاده از تیراندازیبه سمت شهرک نشینان صهیونیست کند.

این شبکه تلویزیون صهیونیستی خاطر نشان کرد کهدر این عملیات دو شهرک نشین صهیونیست زخمی شده بودند که یکی از آنها به هلاکت رسید ودیگری وضعیتش به شدت خطرناک است.

شبکه مذکور تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین ازشهادت شهروند فلسطینی مجری این عملیات به ضرب گلوله سربازان ارتش صهیونیستی خبرداد، اما منابع فلسطینی هنوز این خبر را تایید نکرده اند.

رادیو عبری هم گزارش داد که یک شهرک نشینصهیونیست در اثر تیراندازی شهروند فلسطینی در نزدیکی پژوهشکده توراتی در شهرک صهیونیستنشین کریات اربع به هلاکت رسید و یک نفر دیگر به شدت زخمی شد و مجری عملیات هم در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیستجان خود را از دست داد.

گفتنی است که با شهادت این شهروند فلسطینی،شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر گذشته تاکنون به 222 نفر رسید.

لینک کوتاه:

کپی شد