جمعه 20/سپتامبر/2024

تصویب پیش نویس قانون اخراج نمایندگان عرب از کنست

سه‌شنبه 19-جولای-2016

کنست رژیمصهیونیستی امروز سه شنبه در شور دوم و سوم در مورد پیش نویس قانون جنجال برانگیزاخراج نمایندگان عرب از کنست صهیونیستی به خاطر حمایت از عملیات های مقاومتی و ضدصهیونیستی رای گیری خواهد کرد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، به موجب قوانین رژیم صهیونیستی باید 90 نفر از نمایندگان کنستاخراج نماینده مدنظر را تایید کنند و به موجب قانون، اخراج هیچیک از نمایندگان درایام انتخابات مجاز نمی باشد.

کمیتهقانونگذاری رژیم صهیونیستی روز گذشته پیش نویس این قانون که توسط نیسان سلومنسکینماینده حزب خانه یهودی ارائه شده است را به منظور تصویب نهایی به کنست تقدیم کرد.

هدف از اینقانون، ایجاد راهکاری برای اخراج نمایندگان عرب از کنست رژیم صهیونیستی است.نمایندگان یهودی کنست قبلا بارها نمایندگان عرب را به حمایت از عملیات  های مقاومتی فلسطینیان و اعتراض به سیاست هاینژاد پرستانه ارتش و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس متهم کرده بودند.

نماینده یهودیکنست بارها خواستار اخراج نمایندگان عرب شده اند که آخرین بار این نمایندگانخواستار اخراج حنین زعبی نماینده زن عرب کنست به خاطر قاتل خواندن نظامیان حملهکننده به کشتی مرمره ترکیه شدند. قبل از این نیز صهیونیست ها خواستار اخراج آندسته از نمایندگانی شده بودند که با خانواده های شهدای فلسطینی در قدس دیدار کردهاند.

لینک کوتاه:

کپی شد