شنبه 21/سپتامبر/2024

جوسازی رژیم صهیونیستی علیه ایران در سازمان ملل

سه‌شنبه 19-جولای-2016

نماینده دائمرژیم صهیونیستی در سازمان ملل در ادامه جوسازی ها علیه ایران، بار دیگر مدعی شد کهتهران شورای امنیت را به چالش می کشد و هفته گذشته بار دیگر یک موشک باستیک باقابلیت حمل کلاهک هسته ای را آزمایش کرده است.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، دانی دنون نماینده دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روزگذشته در سخنانی قبل از آغاز نشست شورای امنیت در رابطه با برنامه هسته ای ایرانتصریح کرد که ایران همچنان شورای امنیت را به چالش می کشد و بار دیگر آزمایش موشکیانجام داده است.

دنون افزود کهآزمایش موشکی اخیر ایران ثابت می کند که این کشور همچنان بر خلاف خواسته های شورایامنیت گام برمی دارد و جامعه بین الملل نباید در برابر این اقدامات ایران سکوت کندبلکه باید با تهدیدات ایران به طور عملی مقابله کند.

وی در ادامهیاوه گویی های خود اظهار داشت که شورای امنیت باید بداند که اقدامات ایران نه تنهابرای این شورا بلکه برای رژیم صهیونیستی، خاورمیانه و تمامی جهانیان یک تهدید است!

این در حالیاست که آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه ای گفته بود کهایران همچنان بزرگ ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی است.

لازم به ذکراست که دشمن صهیونیستی به شدت از امضای توافق هسته ای میان ایران و کشورهای بزرگجهان به خشم آمده است زیرا تمامی تلاش های این رژیم برای جلوگیری از تحقق این امرناکام ماند و این رژیم توافق هسته ای با ایران را پیروزی و دستاوردی بزرگ برای اینکشور و شکستی بزرگ برای خود می داند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد