سه شنبه 24/سپتامبر/2024

انتقال 201 مهاجر یهودی فرانسوی به فلسطین اشغالی

چهارشنبه 20-جولای-2016

201مهاجر یهودی فرانسوی امروز چهارشنبه وارد فلسطین اشغالی می شوند و آمارهای موجودنشان می دهد که شمار مهاجران فرانسوی طی سال های اخیر افزایش یافته است.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آژانس یهودی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ایاعلام کرد که این مهاجران جدید از طریق یک پرواز اختصاصی که به همت این آژانسترتیب داده شده است، وارد فرودگاه بن گوریون در شهر تل آویو خواهند شد و مورداستقبال مقامات رسمی صهیونیستی و در راس آنها “متان شرانسکی” رئیس آژانسیهودی، “صوفا لندور” وزیر جذب مهاجران رژیم صهیونیستی و “آریهدرعی” وزیر امور داخلی قرار خواهند گرفت.

درادامه این بیانیه آمده است که این بزرگترین گروه از مهاجران فرانسوی طی تابستانجاری است که نیمی از آنها را کودکان و نوجوانان و شیرخوارگان تشکیل می دهند و اکثراین مهاجران در دو شهر نتانیا و رعنانه در شمال فلسطین اشغالی، شهر قدس در وسط وشهر اسدود در جنوب اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین سکونت خواهند کرد.

شرانسکیمدعی شد که «مهاجران فرانسوی خودشان شخصا تصمیم به مهاجرت از فرانسه به اسرائیلگرفته اند و در حالی که گزینه های زیادی برای مهاجرت به سراسر جهان داشتند، مهاجرتبه اسرائیل را انتخاب کردند و این نشان می دهد که نام “اسرائیل” به اینافراد احساس “هویت یهودی” می دهد.»

آژانسیهودی اعلام کرد که «اقلیت یهودیان فرانسه بزرگترین اقلیت یهودیان در اروپا هستندو جمعیت آنها 500 هزار نفر است.» این آژانس همچنین از مهاجرت 7800 مهاجرت یهودی ازفرانسه طی سال 2015 و نیز تکرار این آمار در سال 2014 خبر داد.

درادامه بیانیه آژانس یهودی آمده است که این آژانس با همکاری وزارت جذب مهاجران رژیمصهیونیستی طرحی را برای تسهیل مهاجرت از فرانسه به فلسطین اشغالی و ادغام آنها در جامعهصهیونیستی آماده کرده است.

درحالی که رژیم صهیونیستی به یهودیان سراسر جهان اجازه مهاجرت به فلسطین اشغالی رامی دهد، اما حاضر به پذیرش حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود نیست و از اینکار جلوگیری می کند.

این درحالی است که دیروز سه شنبه هم 218 یهودی آمریکایی و کانادایی وارد فلسطین اشغالیشده بودند تا به جمع 2 هزار مهاجر یهودی بپیوندند که چندی پیش وارد اراضی اشغالیسال 1948 شده بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد