سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهرک نشینان تندرو باز هم منزل خانواده دوابشه را به آتش کشیدند

چهارشنبه 20-جولای-2016

منزل خانوادهدوابشه در شهرک دوما واقع در جنوب شهر نابلس بامداد امروز چهارشنبه به آتش کشیدهشد و احتمال می رود که این بار نیز این اقدام جنایتکارانه بدست شهرک نشینانصهیونیست صورت گرفته باشد.

به گزارش مرکزاطلاع رسانی فلسطین، منزل محمد رایق دوابشه، یکی از خانواده های طایفه دوابشه درشهرک دوما واقع در نابلس بامداد امروز چهارشنبه دچار آتش سوزی شد اما اعضایخانواده توانستند جان سالم به در ببرند.

در این آتشسوزی اتاق خواب و آشپرخانه منزل خانواده دوابشه طعمه حریق شد و اعضای خانواده کهبرخی از آن ها دچار خفگی شده بودند، توانستند خود را به بیرون از منزل برسانند واز مرگ حتمی نجات پیدا کنند. پدر خانواده که دچار خفگی شده بود به منظور مداوا بهیکی از درمانگاه های پزشکی نابلس انتقال داده شد.

محمد رایقدوابشه اظهار داشت که افراد ناشناس از پنجره مواد آتش زا به داخل منزل پرتاب کردهو موجب آتش سوزی شدند. وی تاکید کرد که قبل از شروع آتش سوزی، صداهایی در اطرافخانه شنیده و پس از آن صدای انفجار نه چندان بزرگی شنیده شد و منزل دچار آتش سوزیشد.

ساکنان شهرکدوما از این حادثه نگران هستند. تنها چند روز از اولین سالروز به آتش کشیدن منزلخانواده دوابشه در این شهرک که به شهادت 3 عضو این خانواده منجر شد می گذرد.

ساکنان اینمنطقه تاکید کردند که آتش سوزی در 40 متری منزل خانواده شهید سعد دوابشه صورتگرفته است.

در همینراستا، غسان دغلس مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری اظهار داشت که اینآتش سوزی عمدی و کار شهرک نشینان تندرو یهودی بوده است و آن ها به داخل منزلکوکتول مولوتف پرتاب کرده تا آن را به آتش بکشند.

در پی این آتشسوزی، سریعا تیم های امدادرسانی وارد عمل شده و کار اطفای حریق را آغاز کردند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد