جمعه 20/سپتامبر/2024

هشدار جهاد اسلامی درباره ادامه محاصره استان الخلیل

چهارشنبه 20-جولای-2016

یک مقام بلند پایه جنبش جهاد اسلامیتاکید کرد که اسرائیل با محاصره استان الخلیل و نوار غزه هرگز نمی تواند شوکتمقاومت فلسطین را از بین ببرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانیفلسطین، شیخ “خضر حبیب” این مساله را امروز چهارشنبه در جریان تجمع همبستگی آمیز کهجهاد اسلامی آن را به منظور حمایت از مردم الخلیل ترتیب داده بود، عنوان کرد.

وی یادآور شد که مردم نوار غزه بهرغم اینکه با محاصره ظالمانه دست و پنجه نرم می کنند، ولی همچنان به فکر برادران مبارز خود دراستان الخلیل هستند.

وی خاطرنشان ساخت که مردم نوارغزه و استان الخلیل وارد نبرد واحدی وارد شده اند، آنان به مقابله با پروژه صهیونیستی برخاسته اند، پروژه ای که ملت فلسطین را نشانه رفته است.

وی خطاب به اشغالگران صهیونیستگفت:«درست است که استان الخلیل را به محاصره درآوردهاید و خانه های فلسطینیان را ویران می کنید، جوانان فلسطینی را بازداشت می کنید، ولیهرگز نخواهید توانست اراده پولادین ما را تضعیف کنید، شوکت و هیبت مقاومت را ازبین ببرید، پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است.»

وی تصریح کرد که فلسطینیان ساکن نوارغزه از برادران خود در شهر الخلیل حمایت می کنند، هرگز آنان را در عرصه تنهانخواهد گذاشت.

این مقام بلند پایه جهاد اسلامی ازتمامی جهانیان خواست تا در قبال ملت فلسطین احساس مسئولیت کنند.

شیخ حبیب از نهادهای حقوقیخواست تا تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد