جمعه 20/سپتامبر/2024

بحر خواستار اخراج کنست اسرائیل از اتحادیه بین المجالس شد

یکشنبه 24-جولای-2016

نایبرئیس اول پارلمان فلسطین امروز یکشنبه از اتحادیه بین المجالس خواست عضویت کنستصهیونیستی را به خاطر تداوم تصویب قوانین نژاد پرستانه و خصمانه علیه ملت فلسطین وحقوق آن لغو کند.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد بحر با صدور بیانیه ای اعلام کرد قانون حذفنمایندگان کنست که هفته گذشته به تصویب رسید، بیشتر نمایندگان عرب زبان را هدفقرار داده است و نشانه تشدید حملات نژاد پرستانه صهیونیست ها علیه نمایندگان عربزبان و بیانگر ماهیت مرحله آتی منازعه است که صهیونیست ها سعی در برخورد و سرکوببیشتر و اعمال رفتارهای نژاد پرستانه شدیدتر علیه ملت و آرمان فلسطین را دارند.

ویافزود صهیونیست ها تمام تلاش خود را برای خشکاندن منابع فعالیت های ملی گرایانه درداخل فلسطین اشغالی به کار می گیرند و ندای آزاد نمایندگان عرب زبان در داخل کنستکه سعی در حمایت از حقوق و منافع ملت فلسطین دارد، به منبع ناراحتی و تهدید بزرگ برایرژیم صهیونیستی و نهادهای سیاسی، نظامی و امنیتی آن تبدیل شده است.

بحرضمن هشدار نسبت به سرکوبگری ها و اقدامات نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی، ملت فلسطیندر اراضی اشغالی سال 1948 را به همبستگی و تشریک مساعی بیشتر در برابر این رژیمدعوت کرد.

وی ازاتحادیه بین المجالس و اتحادیه پارلمان های منطقه ای خواست عضویت کنست صهیونیستیرا به خاطر تصویب قوانین نژاد پرستانه و مغایر ساده ترین قواعد فعالیت هایپارلمانی بین المللی لغو کنند.

گفتنیاست که کنست صهیونیستی در تاریخ 20 ژوئیه جاری قانونی را به تصویب رساند که بهاعضای آن اجازه اخراج هر کدام از نمایندگان در صورت متهم شدن به “تحریک”و بیان اظهارات انتقادی علیه رژیم صهیونیستی را می دهد.

لینک کوتاه:

کپی شد