جمعه 20/سپتامبر/2024

معاریو: ارتش استراتژی مشخصی برای مقابله با عملیات های مقاومتی ندارد

جمعه 5-آگوست-2016

یک کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ماه جولایدر رابطه با عملیات های مقاومتی فلسطینیان نسبتا آرام تر از ماه های قبل بود و دراین ماه کمتر از 10 مورد عملیات مقاومتی به وقوع پیوست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبریزبان معاریو، یوسی میلمان تحلیلگر نظامی صهیونیستی مدعی شد که تلاش های شاباک منجربه کاهش نسبی عملیات های مقاومتی شده است که این مساله هم بخاطر تلاش های شاباک میباشد و هم اقدامات و تدابیر ارتش.

میلمان همچنین تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده علیه مجریانعملیات های مقاومتی و خانواده های آنان را نیز موفقیت آمیز خواند.

همچنین لیئور اکرمان از مسئولان سابق شاباک در گفتگو بامعاریو تصریح کرد که رژیم صهیونیستی توقف علیات های مقاومتی در آینده ای نزدیک رابعید می داند و هرگز نمی توان به استناد به اینکه ماه گذشته به نسبت ماه های گذشتهعملیات های مقاومتی کاهشی نسبی داشته است، پیش بینی کرد که این عملیات ها متوقفشود، زیرا کاهش عملیات ها می توانند دلایل زیادی داشته باشد از جمله اینکه فصلتابستان است و هوا گرم.

اکرمان اظهار داشت که ادعای ارتش مبنی بر کاهش عملیات هایمقاومتی در ماه گذشته به خاطر تدابیر و اقدامات امنیتی اتخاذ شده و وقوع کمتر از10 عملیات دقیق نیست، زیرا آمارهای شاباک از وقوع 77 عملیات در کرانه باختری و 24عملیات در قدس شرقی حکایت دارد.

وی افزود که رژیم صهیونیستی هیچ سیاست و راهبرد واضحی برایمقابله با عملیات های مقاومتی فلسطینیان ندارد هرچند ارتش و شاباک تدابیر امنیتیشدیدی را به اجرا گذاشته اند. وی گفت که شاباک مسئول جمع آوری اطلاعات امنیتی استو ارتش نیز عملا وارد میدان شده و عملیات های مقاومتی را خنثی می کند.

اکرمان در پایان تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هیچگونهاستراتژی مشخصی بررای مقابله با عملیات های مقاومتی فلسطینیان در سال های آیندهندارد.

لینک کوتاه:

کپی شد