سه شنبه 24/سپتامبر/2024

هنیه: خون شهدای آماده سازی درخت پیروزی و آزادی را آبیاری خواهد کرد

یکشنبه 7-آگوست-2016

نایبرئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که خون شهدایآماده سازی و آموزش درخت پیروزی و آزاد سازی فلسطین را آبیاری خواهد کرد.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید”خالد مثقال هور” (23 ساله) از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسامشاخه نظامی جنبش حماس که دیروز شنبه در اثر ریزش یک تونل مقاومتی جان خود را ازدست داد، خاطر نشان کرد که «شهدای آماده سازی در سکوت و بی خبری جان خود را در میادینآماده سازی و آموزش به منظور آمادگی برای نبرد آتی از دست می دهند.»

هنیهبا تمجید از مبارزان مقاومت که به تلاش های شبانه روزی خود برای کسب آمادگی هایلازم به منظور مقابله با تجاوز آتی به نوار غزه ادامه می دهند.

در اینمراسم هزاران نفر از شهروندان فلسطینی و در راس آنها رهبران جنبش حماس و فرماندهانقسام حضور داشتند.

گفتنیاست که شهید هور دیروز شنبه در اثر ریزش یک تونل مقاومتی در شرق جحر الدیک واقع درجنوب شهر غزه جان خود را از دست داد تا به 18 مبارز فلسطینی ملحق شود که در اثرریزش تونل های مقاومتی در نوار غزه به شهادت رسیده اند. این تونل ها در جریان جنگ51 روزه غزه در تابستان سال 2014 نقش مهمی در اجرای عملیات های شهادت طلبانهمقاومت ایفا کردند و باعث هلاکت و زخمی شدن دهها نفر از نظامیان صهیونیستی و حتیاسارت آنها شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد