یکشنبه 22/سپتامبر/2024

همسر احمد سعدات: تشکیلات خودگردان همسرم را به تل آویو تحویل داد

چهارشنبه 10-آگوست-2016

همسراحمد سعدات دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد که خانواده وی وجبهه خلق همچنان تشکیلات خودگردان را مسئول تحویل همسرش (احمد سعدات) به رژیمصهیونیستی می دانند.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “عبله سعدات” در گفتگوی ویژه با”الرساله نت” تصریح کرد که همدستی تشکیلات رام الله با رژیم صهیونیستیباعث تحویل وی به این رژیم شد و هرگز نمی توان این پرونده و یا پرونده “عمرنایف” مبارز دیگر این جنبش که اخیرا با همدستی تشکیلات خودگردان و توسط عناصرسازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی “موساد” در بلغارستان ترور شد، مختومهاعلام کرد و یا نادیده گرفت.

ویافزود صحبت کردن درباره هر گونه ائتلاف انتخاباتی نمی تواند به معنای وجود ائتلافسیاسی با تشکیلات خودگردان فلسطین باشد.

همسرسعدات همچنین با ابراز تعجب از زمان برگزاری انتخابات شهرداری همزمان با فضای متاثراز انتفاضه قدس و اعتصاب اسرای فلسطینی در زندان های صهیونیستی تاکید کرد که توافقملی گروه های فلسطینی بر روی این انتخابات باعث می شود که به آن به چشم یک ضرورتملی نگریسته شود.

از سویدیگر، اسامه حاج جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیروز سه شنبه ادعای جنبش فتح دربارهتوافق طرفین برای ارائه لیست های انتخاباتی مشترک در انتخابات شهرداری ها را تکذیبکرد.

این عضوکمیته مرکزی جبهه خلق در گفتگوی ویژه با “الرساله نت” تاکید کرد که هیچتوافقی میان این جنبش و دیگر گروه های چپگرا با جنبش فتح برای ارائه لیست هایمشترک در انتخابات شهرداری ها صورت نگرفته است.

ویافزود هنوز انتخاب اصلی ما ارائه لیست انتخاباتی یکپارچه با جبهه دموکراتیک شامل؛جبهه دموکراتیک، حزب مردم، حزب ابتکار ملی و حزب فدا است. این در حالی است که برخیرهبران و طرف های وابسته به جنبش فتح از توافق با جبهه خلق برای ارائه لیست هایمشترک در انتخابات شهرداری ها خبر داده بود.

اینعضو کمیته مرکزی جبهه خلق همچنین هر گونه درخواست تعویق موعد برگزاری انتخاباتشهرداری ها را رد کرد و بر لزوم برگزاری این انتخابات در موعد مقرر تاکید کرد. جبههخلق همچنین خواستار فراهم شدن شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات شهرداری ها بهدور از تنش زایی شد و بر لزوم اجماع ملی بر برگزاری انتخابات در زمان مقرر و بدونهر گونه تاخیر و تعلل تاکید کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد