شنبه 21/سپتامبر/2024

نامه الوداع اسیر بلال کاید با ملت فلسطین و آزادگان جهان

یکشنبه 14-آگوست-2016

یک اسیردربند زندان های رژیم صهیونیستی که در اعتراض به بازداشت اداری خود از سوی ادارهزندان های این رژیم دست به اعتصاب غذا زده است، با ارسال نامه ای به ملت فلسطین وتمامی آزادگان جهان از نزدیک شدن زمان اتخاذ تصمیم سرنوشت ساز در زمینه تشدیدمبارزه خود علیه اداره زندان های صهیونیستی خبر داد.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بلال کاید که واردسومین ماه اعتصاب غذای نامحدود خود شده است، خطاب به ملت قهرمان فلسطین و تمامیآزادگان جهان و در راس آنها “جرج عبد الله” اسیر لبنانی که فرانسه بهدرخواست آمریکا و به خاطر فعالیت های مقاومتی او را حبس کرده بود، اظهار داشت کهمن با این نامه قصد دارم صدایم را به شما برسانم و درد و رنج خود و ملتم در اثرزندگی تحت اشغال رژیم صهیونیستی را برای شما تبیین کنم.

وی کهاین نامه را از روی تخت بیمارستان صهیونیستی برزیلای در شهر اشغالی عسقلان نوشته،تاکید کرده است که با وجود تمامی تلاش های رژیم اشغالگر قدس برای شکستن عزم واراده من در زمینه زندگی شرافتمندانه یا مرگ با عزت، تلاش های گسترده ای برایحمایت از من  مقابله با ظلم و ستم علیه منو محرومیتم از آزادی صورت گرفت و من با نوشتن این نامه سعی در به صدا در انتقالپیام عزت و کرامت و صبر و امانت داری ام به ملت فلسطین و تاکید بر وفاداری ام بهاین ملت آزاده و قهرمان را دارم.

کایددر نامه خود تاکید کرده است که تنها چند ساعت با لحظه حقیقت فاصله دارم و با عزم واراده کامل سعی در تحقق آزادی خود و یا مرگ در راه آنرا دارم و به اتخاذ تصمیمسرنوشت ساز مبنی بر تشدید مبارزه با اداره زندان های صهیونیستی نزدیک شده ام.

وی ضمنتمجید از حمایت ها از خود و خانواده اش اعلام کرده است که سعی در رساندن صدای خودبه جهانیان و اثبات حقانیت و عدالت این مساله را دارد.

گفتنیاست این اسیر فلسطینی که از تاریخ 15 ژوئیه گذشته دست به اعتصاب غذا زده بود، واردسومین ماه اعتصاب غذای خود شده است و تاکنون شمار زیادی از اسرای فلسطینی دربندزندان های صهیونیستی به نشانه ابراز همبستگی و حمایت از او اعتصاب غذا کرده اند کهدر میان آنها نام احمد سعدات دبیر کل اسیر جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم دیده میشود. این اسیر فلسطینی در سال 2001 به اسارت درآمد و با حکم دادگاه صهیونیستی به15 سال حبس محکوم شد، اما اکنون رژیم صهیونیستی با وجود پایان دوران محکومیتش ازآزادی او جلوگیری می کند و او را به 6 ماه بازداشت اداری محکوم کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد