جمعه 20/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی: اسرای فلسطینی پیروز میدان نبرد خواهند بود

شنبه 20-آگوست-2016

یک رهبر جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد کهملت فلسطین و مقاومت آن هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد که به اسرایفلسطینی در زندان های صهیونیستی لطمه بزند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانیفلسطین از غزه، شیخ خضر حبیب به اسرائیل درباره ادامه اقدامات سرکوبگرانه اش علیهاسرای قهرمان فلسطینی هشدار داد. 

وی یادآور شد که امکان ندارد ملتفلسطین اسرای قهرمان فلسطینی را به فراموشی بسپارد و آنان را در عرصه مبارزه ومقاومت تنها بگذارد. این ملت از اسرای فلسطینی در مصاف با اشغالگران صهیونیستحمایت و پشتیبانی می کند.

این مقام بلند پایه جهاد اسلامی تاکیدکرد که اسرای فلسطینی بر زندانبانان صهیونیست پیروز خواهند شد، همان طوری که شیخخضر عدنان، محمد علان، ثائر حلاحله و هنا شلبی در جریان اعتصاب غذایشان بر مدیریتزندان های اسرائیلی پیروز شدند و دشمن صهیونیستی را به پذیرش خواسته هایشانواداشتند.

خضر حبیب یادآور شد: اسیر بلال کاید کهاز دو ماه پیش در اعتراض به سیاست بازداشت موقت دست به اعتصاب غذا زده است در ایننبرد پیروز میدان خواهد شد و شوکت و هیبت پوشالی اسرائیل را خواهد شکست.

حبیب ضمن دعوت جهانیان به عمل به وظایفو مسئولیت های خود، از سازمان ملل خواست تا برای نجات جان بلال کاید دست به تحرکاتفوری بزند. 

این مقام بلند پایه جنبش جهاد اسلامی تمامیفرزندان ملت فلسطین را به بسیج امکاناتش برای مقابله با اشغالگران صهیونیست فراخواند.

وی یادآور شد که دشمن صهیونیستی ازشکاف داخلی و سرگرم شدن جهان عرب به بحران های داخلی اش سوء استفاده می کند و لذابه تجاوزاتش علیه اسرای فلسطینی شدت بخشیده است. 

از سوی دیگر، یک رهبر جبهه دمکراتیکبرای آزاد سازی فلسطین مبارزات ملت فلسطین در راه احقاق حقوق حقه خود را ستود.

طلال ابوظریفه ضمن دعوت ملت فلسطین بهحمایت از جنبش اسرای فلسطین، به دشمن صهیونیستی درباره سیاست های سرکوبگرانه اشعلیه این ملت هشدار داد.

ابوظریفه یادآور شد که سکوت مجامعجهانی در قبال تجاوزات اسرائیل یک جنایت به شمار می رود و باید این مجامع باید هرچه زودتر برای متوقف کردن سیاست بازداشت موقت دست به تحرکات فوری بزند.

وی از مقامات تشکیلات خودگردان فلسطینخواست تا مساله اسرای فلسطین را در محافل بین المللی مطرح کنند و تلاش های خود رابرای حمایت از مساله اسرای فلسطین یکپارچه سازند.

سخنگوی موسسه حمایت از اسرا و آزادگان “مهجه القدس” تاکید کرد که سیاستبی توجهی اسرای به حمایت از تحرکات فعالیت های گسترده مادی است.

یاسر صالح از نهادهای جامعه مدنی خواستتا به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی پایان بخشند.  

وی تصریح کرد که سیاست بی اعتنایی بهاسرای بیمار فلسطینی در زندان های صهیونیستی منجر به شهادت صدها تن از اسرایفلسینی انجامیده است و موجب از کارافتادگی و معلولیت بیش از 100 تن انجامیده است.

گفتنی است که اسرایفلسطینی در زندان های صهیونیستی از بی توجهی آشکار مدیریت زندان های اسرائیلی بهمشکلاتشان رنج می برند و تعدادی از اسرای فلسطینی شرایط رقت باری را تجربه میکنند. 

لینک کوتاه:

کپی شد