سه شنبه 24/سپتامبر/2024

معاریو: حماس قواعد بازی با رژیم صهیونیستی را تعیین می کند

چهارشنبه 7-سپتامبر-2016

نویسنده صهیونیستی تاکید کرد که اقدامات دولت رژیمصهیونیستی برای مقابله با جنبش حماس در باریکه غزه تنها در حد یک سخن است و درواقع این جنبش اکنون قواعد بازی با رژیم صهیونیستی را تعیین می کند و همچنان اجسادنظامیان صهیونیست را نزد خود نگه داشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، کالمین لیویسکیندنویسنده روزنامه عبری زبان معاریو تصریح کرد که از زمان توقف جنگ در غزه درتابستان سال 2014 بحث و بررسی چگونگی بازگردان اجساد نظامیان صهیونیست از نوار غزهو آینده روابط با حماس محور اصلی گفتگوها در محافل صهیونیستی بوده است.

لیویسکیند اظهار داشت که در پرتو مخالفت حماس با بازگرداندنداوطلبانه اجساد نظامیان صهیونیست و ناتوانی گادی آیزنکوت رئیس ستاد مشترک ارتشصهیونیستی برای ارسال نیروهای نخبه به غزه برای بازگرداندن اجسان این نظامیان،دولت رژیم صهیونیستی از بکارگیری هرگونه راهکاری دیگر به این منظور خودداری میکند.

وی افزود که رژیم صهیونیستی بر عکس همچنان اجازه ورود مصالحساختمانی به باریکه غزه به منظور بازسازی ویرانی های حاصل از جنگ را می دهد و ازطرفی با پرداخت حقوق یک ماه گذشته کارمندان غزه توسط طرف های خارجی نیز موافقتکرده است.

وی در پایان اظهار داشت که جنگ 51 روزه در غزه جنگیبازدارنده علیه حماس نبود و اکنون این جنبش است که قواعد بازی با رژیم صهیونیستیرا تعیین می کند.

لینک کوتاه:

کپی شد