جمعه 20/سپتامبر/2024

فرمانده صهیونیستی: قسام مانع از نفوذ نیروهای ارتش به شمال غزه شد

یکشنبه 18-سپتامبر-2016

یکیاز فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که گردان های شهید عزالدین قسامشاخه نظامی جنبش حماس عملیات نفوذ نیروهای کماندوی دریایی ارتش به سواحل شمال نوارغزه در جریان جنگ 51 روزه در تابستان سال 2014 را به شکست کشاند.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روم روتبرگ در گفتگو با روزنامه عبری زبان یدیعوتاحرونوت فاش کرد که نیروهای کماندوی دریایی قسام در جنگ اخیر مانع از نفوذ نیروهایارتش صهیونیستی به شمال نوار غزه شدند.

روتبرگافزود که وی شخصا مدیریت این عملیات ناموفق را از پایگاهی دریایی در بندر اسدود برعهده داشته است و در این عملیات، افسران و فرمانده یگان دریایی شایطت 13 نیز حضورداشتند.

ویاظهار داشت که پس از طرح ریزی برای نفوذ نیروها به شمال نوار غزه با هماهنگیفرماندهان و سازمان اطلاعات، کاملا بر اهداف نقشه و تحقق آن اطمینان داشتیم اماناگهان با کمین نیروهای یگان دریایی قسام مواجه شدیم و آن ها نیروهای صهیونیستی رابه رگبار بسته و وادار به عقب نشینی کردند.

بهاعتراف این فرمانده صهیونیستی، 4 نفر از نیروهای کماندوی دریایی رژیم صهیونیستی دراین تیراندازی زخمی شده و نیروهای ارتش پس از نیم ساعت درگیری مسلحانه بدون هیچنتیجه ای مجبور به عقب نشینی و فرار شدند و عملیات به شکست کشیده شد.

لینک کوتاه:

کپی شد