یکشنبه 22/سپتامبر/2024

نتانیاهو با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار می کند

شنبه 24-سپتامبر-2016

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حاشیه سفر خود بهنیویورک به منظور مشارکت در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل متحد با هیلاریکلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار می کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل ازمنابع صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو قصد دارد در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمانملل با کلینتون و ترامپ دیدار کند و در همین حال، گزارش های صهیونیستی مدعی هستندکه نتانیاهو سعی در حفظ توازن در روابط خود با دو نامزد رقیب انتخابات ریاستجمهوری آمریکا دارد.

در همین راستا، یک مسئول برجسته صهیونیستیاعلام کرد که احتمال دارد دیدار نتانیاهو و ترامپ طی 24 ساعت آینده برگزار شود وپس از قطعی شدن دیدار نتانیاهو و ترامپ، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی سعی دربرگزاری دیدار مشابه با هیلاری کلینتون دارد تا توازن در روابط نتانیاهو با دونامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حفظ شود.

این در حالی است که یک مسئول برجسته صهیونیستیکه همراه نتانیاهو به آمریکا سفر کرده است، پنجشنبه گذشته خاطر نشان کرده بود کهنخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ درخواستی برای دیدار با نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری آمریکا دریافت نکرده است و در صورتی که چنین درخواستی دریافت کند، به آنپاسخ مثبت خواهد داد.

گفتنی است که نتانیاهو در انتخابات ریاستجمهوری سال 2012 آمریکا به دخالت سیاسی از “مت رامنی” نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا متهم شده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد