دوشنبه 23/سپتامبر/2024

واکنش ایران به اعلام حمایت بی حد و حصر کلینتون از اسرائیل

چهارشنبه 28-سپتامبر-2016

دبیرکلکنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، بر حمایت و پشیتبانی ایران از مردمفلسطین تاکید کرد و گفت: مبارزه با صهیونیسم و تروریسم دو روی واقعی و ضروری یکسکه درغرب آسیا به شمار می آید.

به گزارشمرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین امیرعبداللهیان افزود: جمهوریاسلامی اسلامی بدون اعتنا به رفتار آمریکا، قویا به حمایت و پشتیبانی های خود ازمردم و مبارزین فلسطین ادامه می دهد.
دستیار رئیس مجلس در امور بین المللادامه داد: سیاست امریکا در قبال رژیم صهیونیستی همواره بدون تغییر و مبتنی برحمایت بی چون و چرا است.
وی رمز موفقیت فلسطینیان را مقاومت ومبارزه با اهداف جاه طلبانه رژیم نامشروع صهیونیستی دانست و گفت: علیرغم تحولاتپیچیده منطقه، اکنون مقاومت در منطقه در بهترین وضعیت خود قرار دارد.
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامیدر امور بین الملل اضافه کرد: تل آویو واقعیت حزب الله مقتدر و گروه های جهادیفلسطین را با تمام وجود نامشروع خود، درک می کند.
امیرعبداللهیان تاکید کرد: استمرارانتفاضه فلسطین و گسترش روزافزون آن در سراسر فلسطین اشغالی واقعیتی انکار ناپذیراست.
هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوریآمریکا در دیدار روز گذشته خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درآمریکا گفت: وجود اسراییل قوی و پر تحرک برای امریکا حیاتی است.

لینک کوتاه:

کپی شد