شنبه 21/سپتامبر/2024

فراخوان حماس برای شرکت در برنامه های نخستین سالگرد انتفاضه قدس

پنج‌شنبه 29-سپتامبر-2016

جنبش مقاومت اسلامی حماسدر کرانه باختری از ملت فلسطین و گروه ها و جریان های ملی و اسلامی آن خواست تا دربرنامه های “جمعه خشم” که فردا به مناسبت نخستین سالروز شکل گیریانتفاضه قدس برگزار می شود، شرکت کنند.

این جنبش با صدور بیانیهای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، از فلسطینیانخواست تا فردا به خیابان ها بریزند و به مقابله با اشغالگران صهیونیست برخیزند.
در این بیانیه آمده است که باید فلسطینیان ساکن کرانه باختری به نشانه وفاداری بهخون شهدای نیکوکار و به منظور تاکید بر اینکه مقاومت و انتفاضه گزینه ملت فلسطیناست، بار دیگر به فعالیت های مبارزاتی خود شدت بخشند.  
در این بیانیه می خوانیم که ملت فلسطین در نخستین سالروز شکل گیری انتفاضه قدسهمچنان بر ادامه مقاومت اصرار می ورزد. این ملت با تمام امکانات خود به مصاف بااشغالگران صهیونیست برخاسته است.
حماساعلام کرد:خون پاک شهیدای فلسطین که در راه دفاع از نوامیس و مقدسات بر زمین ریختهشده است، هرگز به هدر نخواهد رفت. 
در این بیانیه تصریح شده است که ملت فلسطین به شهدا و اسرا و مجروحان خود وفادارخواهد ماند، نسل جدید فلسطین مقاومت را درک کرده است و زبان آن را به نیکی میداند، این نسل شیوه های جدیدی مبارزاتی را خلق کرده است که در سایه آنها خواب راحترا از چشمان دشمن صهیونیستی ربوده است. 

لینک کوتاه:

کپی شد