جمعه 20/سپتامبر/2024

عضو کنست خواستار حمله گسترده به غزه و بمباران منازل رهبران مقاومت شد

چهارشنبه 5-اکتبر-2016

عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به ریاست بنیامیننتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار حمله گسترده به نوار غزه و بمبارانمنازل رهبران مقاومت شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه هفتمتلویزیون رژیم صهیونیستی، اورن حزان اظهار داشت که گروه های فلسطینی به هر شیوه ایدر تلاش برای بر هم زدن اعیاد یهودی در اسرائیل هستند و اکنون زمان آن رسیده تا حماس،جهاد اسلامی و دیگر گروه های فلسطینی بدانند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عوض شده واکنون آویگدور لیبرمن وزیر است و از ادامه حملات موشکی به اراضی اشغالی به شدت بهخشم خواهد آمد.

حزان از لیبرمن خواست چشم انتظار کشته شدن صهیونیست ها نماند،بلکه به باریکه غزه حمله کرده و ضربه سختی به گروه های مقاومت فلسطین وارد کند.

وی تصریح کرد که نتانیاهو نباید بیش از این وقت را تلف کندو به جای اینکه در تلاش برای پیوستن اسحاق هرزوگ رئیس جریان اپوزیسیون به ائتلافدولتی باشد، باید درصدد واکنش به حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالیبربیاید.

حزان از دولت نتانیاهو خواست در واکنش به شلیک موشک ازباریکه غزه به سمت اراضی اشغالی باریکه غزه را هدف حملات سنگین قرار داده و منازلرهبران مقاومت را نیز بمباران کند.

این در حالی است که سلاح توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی ظهرامروز چهارشنبه یکی از پایگاه های مقاومت فلسطین در شمال شرق بیت حانون را هدفقرار داد اما کسی در این حمله آسیبی ندیده است.

این رژیم مدعی شد که این حمله در واکنش به شلیک یک فروندموشک از باریکه غزه به شهر سدیروت در اراضی اشغالی و اصابت آن به مرکز این شهر صورتگرفته است. رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که این موشک هیچ تلفات جانی یا خسارتیدر پی نداشته است.

لینک کوتاه:

کپی شد