یکشنبه 22/سپتامبر/2024

درگیری های شدید در نقاط مختلف کرانه باختری و بازداشت 15 جوان فلسطینی

پنج‌شنبه 6-اکتبر-2016

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری های شدید با جوانان فلسطینی پس ازحمله به اردوگاه فارعه در شرق طوباس و شهرک های قباطیه، مرکه و مسلیه در جنوب جنینو اطراف مقبره یوسف در نابلس، 10 جوان فلسطینی را از روستای دورا القرع در شرق رامالله و اردوگاه عین شمس در طولکرم و نیز 4 جوان را از بیت لحم بازداشت کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی، نظامیان ارتشصهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه 5 جوان فلسطینی را از روستای دورا القرع در شرقرام الله واقع در وسط کرانه باختری بازداشت کرده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

در همین راستا، اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری همشاهد درگیری های شدید جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست بود که منجر به بازداشت5 جوان فلسطینی و حمله به دهها منزل شهروندان فلسطینی شد.

در اردوگاه فارعه نیز دهها شهروند فلسطینی در اثر درگیری های شدید با نظامیانصهیونیستی و استفاده عناصر ارتش صهیونیستی از گاز اشک آور دچار مسمومیت شدند و یکجوان فلسطینی هم بازداشت شد.

نظامیان ارتش صهیونیستی در همین راستا به شهرک های قباطیه، مرکه و مسلیه درجنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری هم یورش بردند و درگیری های شدیدی در وسطشهر قباطیه به وقوع پیوست.

شهر نابلس در جنوب کرانه باختری هم بامداد امروز پنجشنبه شاهد حمله خودروهای نظامیجیپ و نفربرهای ارتش صهیونیستی به شرق این شهر و اطراف مقبره یوسف بود و درگیریهایی نیز میان دهها نفر از جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیستی روی داد که در اثراستفاده عناصر صهیونیستی از گاز اشک آور، چندین فلسطینی دچار مسمومیت شدند.  

نظامیان ارتش صهیونیستی همچنین به شهرک مادما در جنوب نابلس حمله کردند و 3جوان فلسطینی را هم از اردوگاه عایده در شمال بیت لحم بازداشت کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد