چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی: فیسبوک عامل عملیات قدس است

یکشنبه 9-اکتبر-2016

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از عملیات صبحامروز یکشنبه قدس اشغالی به عنوان “حادثه ای هولناک و تلخ” یاد کرد ومدعی شد که فیسبوک عامل این عملیات است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل ازمنابع قدس اشغالی، گلعاد اردان خاطر نشان کرد که «در هیچ کدام از برآوردهای اوضاعامنیتی که انجام دادیم، به وقوع چنین عملیاتی اشاره نشده بود.»

اردان با اشاره به اینکه مجری عملیات کارتشناسایی آبی رنگ داشت و «ما می دانستیم که به دنبال افزایش تبلیغات منفی علیهاسرائیل، عملیات (های مقاومتی) به وقوع خواهد پیوست.»

وی همچنین از استقرار شمار بیشتری از عناصرپلیس و گارد مرزی رژیم صهیونیستی در قدس خبر داد و در صورتی که ضرورتی احساس شود،شمار بیشتری از عناصر پلیس و یگان ویژه در آستانه اعیاد یهودی در شهرها مستقر میشوند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بخش دیگریاز سخنان خود فیسبوک را به دست داشتن در تبلیغات منفی علیه اسرائیل متهم کرد و گفتاین پایگاه ارتباط جمعی به کانون تحریک علیه اسرائیل تبدیل شده است.

وی همچنین مدعی شد که فیسبوک صفحات شخصی اعضا ورهبران حماس را که رژیم صهیونیستی خواستار مسدود شدن آنها شده بود، دوباره بازکرده است.

این در حالی است که پایگاه ارتباط جمعی فیسبوکبه اذعان مقامات صهیونیستی و مسئولان این پایگاه اجتماعی با رژیم صهیونیستی درزمینه تعیین محتوای یادداشت هایی که باید سانسور شوند و صفحاتی که باید به بهانهتبلیغات منفی علیه اسرائیل مسدود شوند، همکاری دارد و تاکنون صدها مورد از اینصفحات را به بهانه های واهی مسدود کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد