چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی: عملیات قدس دردآور بود

یکشنبه 9-اکتبر-2016

اسحاق هرتزوگ رئیس اپوزیسیون رژیمصهیونیستی تاکید کرد که عملیات قدس که امروز یکشنبه به اجرا درآمد، یک عملیات سختو دشوار و دردآور بود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، 
مصباح ابوصبیح 39 ساله گروهیاز نظامیان صهیونیست را در نزدیکی ایستگاه گعفات هتحموشیت هدف تیراندازی قرار دادو 8 نفر از آن ها را زخمی کرد. پلیس رژیم صهیونیستی انتشار هرگونه خبر در رابطه بااین عملیات را ممنوع اعلام کرده است.
منابع صهیونیستی گزارش دادند که این تیراندازی در خیابانشماره یک قدس اشغالی به وقوع پیوست و طی آن 8 نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال 3تن از آن ها به شدت وخیم اعلام شده است.همچنینپایگاه خبری عبری زبان 0404 نیز اعلام کرد که مبارزان مسلح فلسطینی که سوار برخودرو بودند، نظامیان صهیونیست را هدف تیراندازی قرار داده و 8 نفر را زخمی کردند.برخی منابع نیز از هلاکت یکی از نظامیان صهیونیست خبر می دهند اما این خبر هنوزرسما تایید  نشده است.
از سوی دیگر، منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری این عملیات به ضرب گلولهنظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.درهمین حال پلیس رژیم صهیونیستی تمامی ورودی های شهر قدس را بسته و تدابیر امنیتیشدیدی را در این شهر به اجرا گذاشته است.

لینک کوتاه:

کپی شد