جمعه 25/اکتبر/2024

ابو عبیده: جهان با مشاهده واقعیت های موجود نزد مقاومت شگفت زده می شود

سه‌شنبه 18-اکتبر-2016

سخنگویگردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس”تاکید کرد که دشمن صهیونیستی سعی در فرار از تقبل هزینه های مبادله اسرای جدید رادارد، اما جهانیان با مشاهده واقعیت های موجود نزد مقاومت شگفت زده خواهند شد.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده طی سخنرانی کوتاه خود به مناسبت پنجمینسالروز انجام مبادله “وفاداری به آزادگان” یا همان مبادله شالیت خاطرنشان کرد که «دشمن صهیونیستی بر خلاف میل خود دیر یا زود تاوان (مبادله اسرا) راپرداخت خواهد کرد» و اگر این رژیم فکر می کند که عامل زمان به نفع آن است، اشتباهمی کند.

وی افزود:« ما به اسرای مان در سالروز مبادلهوفاداری به آزادگان وعده دادیم که به آنها وفادار خواهیم ماند و به وعده مان عملکردیم. ما خطاب به تمامی اسرای فلسطینی اعلام می کنیم که دشمن؛ چه بخواهد و چهنخواهد تاوان (مبادله اسرای جدید را) خواهد داد و به اجبار بر سر میز مذاکره خواهدنشست و در آن هنگام شادی و سرور سراسر فلسطین را در بر خواهد گرفت.»

ابوعبیده در ادامه این جشن ملی بزرگ را «که هر سال در سالروز این پیروزی و قهرمانیرنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد» به اسرای آزاد شده در جریان مبادله وفاداری بهآزادگان تبریک گفت و اعلام کرد که «ما آزادی این اسرا و بازگشت شان به تشکیلاتمقاومت در تمامی مناطق محل حضورشان را تبریک می گوییم.»

ویهمچنین به مبارزان قهرمان قسام که به صورت شبانه روزی در سنگرهای مقاومت و جهادحضور دارند و به تمامی مبارزانی که در این راه گام بر می دارند و تمامی همپیمانان مقاومتو حامیان آن درود فرستاد.

سخنگویگردان های قسام همچنین به ملت فلسطین که با تمام قدرت پشت رهبران مقاوم خودایستاده اند و به قهرمانان انتفاضه مبارک قدس، اسرای قهرمان چشم به راه آزادی وتمامی آوارگان داخل و خارج از فلسطین درود فرستاد.

گفتنیاست که امروز سه شنبه 18 اکتبر برابر با پنجمین سالروز مبادله وفاداری به آزادگاناست که منجر به آزادی 1027 اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در قبال آزادی”گلعاد شالیت” نظامی صهیونیست به اسارت گرفته شده در سال 2006 شد.

لینک کوتاه:

کپی شد