شنبه 26/اکتبر/2024

تحرک گسترده فعالان آمریکایی در مخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 19-اکتبر-2016

فعالان آمریکایی از ایالت های مختلف تحرکات گسترده ای را برعلیه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین به ویژه قدس اشغالی آغازکرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فعالان آمریکایی درواشنگتن گردهم آمده تا با نمایندگان کنگره از ایالت های مختلف آمریکا دیدار و آنها را در جریان جزئیات و اطلاعاتی مهم پیرامون شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضیاشغالی قرار دهند.

عیسی عمرو فعال حقوق بشر فلسطینی و نور عرفه پژوهشگر شبکهسیاست های فلسطینی که مقر آن در واشنگتن قرار دارد، قبل از دیدار با نمایندگانکنگره آمریکا توضیحاتی مختصر در مورد شهرک سازی رژیم صهیونیستی به حاضرین ارائهدادند.

عمرو در این سخنرانی به اهمیت تحرکات فعالان آمریکایی حامیفلسطین برای ملت فلسطین اشاره کرده و گفت که تجاوزات و جنایت های رژیم صهیونیستی وشهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان به امری روزانه و روتینی تبدیل شده است.

از سوی دیگر، نور عرفه نیز تصریح کرد که دولت رژیمصهیونیستی درصدد تغییر بافت تاریخی شهر قدس و تبدیل آن به شهری کاملا یهودی است وتوسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی نقش بارز و عمده ای در راستای تحقق این هدف ایفامی کند.

عرفه اظهار داشت که آمریکا همچنان به محکومیت سیاست هایرژیم صهیونیستی در زمینه شهرک سازی ادامه می دهد اما هیچ اقدام عملی در این راستاصورت نمی دهد و تغییری در سیاست های خود در قبال این رژیم ایجاد نکرده است.

لازم به ذکر است که فعالان آمریکایی قرار است با نمایندگانکنگره آمریکا از ایالت های مختلف دیدار کرده و اطلاعاتی را در مورد شهرک سازی رژیمصهیونیستی، تلاش های بی وقفه این رژیم برای یهودی سازی قدس و مصادره اراضیفلسطینیان در اختیار آنان قرار دهند.

لینک کوتاه:

کپی شد