یکشنبه 27/اکتبر/2024

شهادت یک فلسطینی ساکن شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری

چهارشنبه 26-اکتبر-2016

یک شهروند فلسطینی ساکن شهر قلقیلیه در شمال کرانه باختری که دیروزسه شنبه توسط خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در ورودی شرقی این شهر زیر گرفته شدهبود، در اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی دربیمارستان العربی، “محمد داود عثمان داود” (60 ساله) در اثر جراحات شدیدوارده در حادثه تصادف خودروی یک شهرک نشین صهیونیست با وی به شهادت رسید.

“لؤی ارزیقات” سخنگوی پلیس فلسطین در کرانه باختری با صدوربیانیه ای اعلام کرد که این شهروند فلسطینی پس از حادثه تصادف در استان قلقیلیه بهبیمارستان العربی انتقال داده شد و عصر امروز چهارشنبه جان خود را از دست داد.

این شهروند فلسطینی و همسر و دو کودکش صبح روز سه شنبه توسط خودروییک شهرک نشین صهیونیست زیر گرفته شده بودند. وزارت بهداشت فلسطین زخم های اینشهروند فلسطینی را شدید توصیف کرده بود.

گفتنی است که شهروندان فلسطینی همواره در جاده های کمربندی میانشهرهای مختلف کرانه باختری در معرض خطر زیر گرفته شدن با خودروهای شهرک نشینانصهیونیست قرار دارند و تاکنون تعداد زیادی از آنها؛ از جمله تعدادی کودک در اینحوادث جان خود را از دست داده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد