دوشنبه 23/سپتامبر/2024

خاخام تندرو یهودی خواستار کشتار فلسطینیان به خاطر آتش سوزی اخیر شد

جمعه 25-نوامبر-2016

یک خاخام تندرو و نژاد پرست یهودی خواستار قتل و کشتارفلسطینیان به خاطر آتش سوزی اخیر در اراضی اشغالی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شمویل خاخام تندرو یهودیساکن شهر صفد در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک نوشت که بنیامیننتانیاهو آتش سوزی ها را اقدامی تروریستی خوانده و یکی از مسئولان شاباک هم آن راسلاحی برای کشتار دسته جمعی یهودیان عنوان کرده است و به طور معجزه آسایی کسی دراین آتش سوزی ها کشته نشده است اما نباید به معجزه های اکتفا کرد و واجب است کهبرای خاموش کردن آتش آداب و رسوم معمول در روز شنبه را هم زیر پا گذاشت و حتی بهسمت فلسطینیان تیراندازی کرده و آن ها را به قتل رساند.

از سوی دیگر، الیاهو یک خاخام تندرو و نژاد پرست دیگر نیزگفته اگر به سمت فلسطینیان و عرب ها در بیت مئیر، کرمیئیل و حیفا تیراندازی می شدو آن ها را به قتل می رساندند اکنون این فاجعه به بار نمی آمد و من امیدوارم کهرئیس ستاد مشترک ارتش و بازپس کل پلیس صهیونیستی به نیروهای صهیونیستی دستورتیراندازی به سمت فلسطینیان و عرب ها و قتل و کشتار آنان را بدهند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روزچهارشنبه آتش سوزی در اراضی اشغالی را اقدامی تروریستی خوانده و مدعی شده بود کهبخشی از این آتش سوزی به صورت عمدی و توسط فلسطینیان صورت گرفته است. البته ایناتهامات کاملا بی اساس است و صرفا جهت شانه خالی کردن از مسئولیت های خود صورت میگیرد.

در پی اظهارات نتانیاهو، محافل صهیونیستی هجمه گسترده ای راعلیه فلسطینیان آغاز کرده و به جای تلاش برای اطفای حریق آن ها را به دست داشتن دراین آتش سوزی متهم کردند به همین خاطر از خاموش کردن آتش عاجز مانده و دست بهدامان کشورهای دیگر شده و از این کشورها خواستند به کمک این رژیم بشتابند.

الیکس فیشمن تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان یدیعوتاحرونوت نیز تاکید کرد که فرماندهان سرویس های امنیتی در اظهارات وزرای صهیونیستیاز جمله گلعاد اردان وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه قسمت هایی ازآتش سوزی عمدی بوده است، شک و تردید دارند.

اردان مدعی شده بود که بخش عمده ای از آتش سوزی عمدی بودهاست. نتانیاهو نیز ضمن تاکید بر گفته های اردان، آن را اقدامی تروریستی خوانده وگفته بود که افراد کسی در این زمینه بازداشت شده اند و فعلا پلیس مصلحت نمی داندتا جزئیات بیشتری را در این باره منتشر کند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز مدعی بازداشت 8 فرد عرب ( فلسطینی)به اتهام دست داشتن در این آتش سوزی شد.

لینک کوتاه:

کپی شد