جمعه 20/سپتامبر/2024

افزایش تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مقدسات فلسطین در ماه گذشته

دوشنبه 5-دسامبر-2016

وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد که تجاوزات دشمنصهیونیستی علیه مسجد الاقصی و تعرضات شهرک نشینان صهیونیست به این مکان مقدس درماه نوامبر گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وزارتخانه امروزدوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در ماه نوامبر گذشته 95 موردتجاوز علیه مقدسات فلسطین و گورستان ها و اماکن عبادی مرتکب شده است، به گونه ایکه شهرک نشینان، افسران و نیروهای امنیتی صهیونیستی بارها اقدام به هتک حرمت مسجدالاقصی کرده اند. همچنین شهرک نشینان صهیونیست بارها اقدام به برپایی تظاهرات ها واقداماتی کرده اند که موجب تحریک فلسطینیان شده است. علاوه  بر این، رژیم صهیونیستی به طور شبانه روزی درحال اجرای طرح های نژاد پرستانه و شوم علیه قدس و مسجد الاقصی به منظور از بینبردن تمامی آثار و نشانه های اسلامی آن است که آخرین نمونه این طرح ها، پروژهتوسعه خط راه آهن از تل آویو به سمت قدس می باشد.

بر اساس این بیانیه، رژیم صهیونیستی ماه گذشته 48 مرتبهمانع از پخش اذان از حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل به بهانه های واهی شدهاست و همچنان سیاست تفتیش و بازجویی علیه نمازگزاران فلسطینی را در پیش می گیرد.

 

لینک کوتاه:

کپی شد