دوشنبه 23/سپتامبر/2024

دیدار دبیر کل جهاد اسلامی با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران

یکشنبه 11-دسامبر-2016

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین روز گذشته با علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت ملی ایران در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاریتسنیم، رمضان شلح در دیدار با شمخانی تاکید کرد که ایجاد تفرقه در جهان اسلام امریشرم آور است که موجب کاهش اهتمام به مساله فلسطین شده است.

شلح اظهار داشت که ایران عامل استقرار و آرامش در منطقه استاما برخی کشورهای منطقه در پی مقابله با آن از طریق تضعیف محور مقاومت و همکاری بادشمنان جهان اسلام هستند.

وی همچنین تصریح کرد که ایران تنها کشوری است که حقیقتا ازمساله فلسطین حمایت می کند و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و ما از حمایتهای همیشگی ایران از ملت فلسطین در تمامی عرصه ها تقدیر و تشکر می کنیم.

از سوی دیگر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایراننیز تصریح کرد که مساله فلسطین و آزاد سازی قدس در راس اولویت های جهان اسلام قراردارد. وی تاکید کرد که هرگونه انحراف از مسیر مبارزه علیه دشمن صهیونیستی ـ کهاصلی ترین تهدید پیش روی امت اسلام است ـ خیانت در حق مسلمانان است.

شمخانی خاطر نشان کرد که هرگونه استراتژی بغیر از مبارزه ومقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس رفتن پی سراب است. وی تصریح کرد که حامیان مسالهفلسطین در جهان ایمان دارند که تنها راه احقاق حقوق ملت فلسطین، عزم و اراده ایقوی و ادامه راهکار مقاومت است.

لینک کوتاه:

کپی شد