شنبه 21/سپتامبر/2024

دیدار عباس با هیاتی صهیونیستی در رام الله

چهارشنبه 14-دسامبر-2016

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه دیروز سه شنبه باهیاتی صهیونیستی متشکل از اعضای و وزرای سابق کنست رژیم صهیونیستی در مقر اینتشکیلات در شهر رام الله دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری وفا،در این هیات اوویر بینس، حاییم اورون، عمرام متسناع و شمعون شطریت حضور داشتند.همجنین محمد مدنی رئیس کمیته ارتباط با جامعه صهیونیستی نیز از جمله حاضرین در اینجلسه بود.

محمود عباس در این دیدار هیات صهیونیستی را در جریان آخرینتحولات فلسطین و تلاش های بین المللی صورت گرفته برای برگزاری اجلاس بین المللیصلح در پاریس قرار داد.

عباس همچنین بر اهمیت حمایت جامعه بین الملل و حامیان صلحدر جامعه صهیونیستی از برگزاری اجلاس بین المللی صلح در پاریس به منظور خروج ازوضعیت کنونی و احیای روند مذاکرات سازش تاکید کرد.

وی در ادامه بر ضرورت ارتباط و تعامل با اقشار مختلف جامعهصهیونیستی به منظور جلب حمایت از صلح مبتنی بر راهکار تشکیل دو کشور شد که اکنونبه سبب سیاست شهرک سازی رژیم صهیونیستی با خطراتی جدی رو به رو است.

در ادامه این هیات صهیونیستی هم برگزاری کنگره هفتم فتح وانتخاب مجدد عباس به ریاست این جنبش را به وی تبریک گفت.

آن ها بر ضرورت حمایت از تحقق صلح و سازش و احیای روندمذاکرات سازش  با استناد به راهکار تشکیلدو کشور تاکید کرده و از سیاست های عباس در قبال صلح و سازش تقدیر کردند.

 

لینک کوتاه:

کپی شد