جمعه 20/سپتامبر/2024

نماینده تونسی: قانون اساسی بر حمایت از مقاومت فلسطین تاکید دارد

یکشنبه 18-دسامبر-2016

نماینده پارلمان تونس اظهار داشت که حمایت از مساله فلسطینو گروه های فلسطینی به موجب قانون اساسی تونس در راس اولویت های این کشور قراردارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، لطیفه حباشی در گفتگو باالرساله نت اظهار داشت که تمامی اقشار و طیف های مختلف جامعه تونس از قانون اساسیاین کشور حمایت می کنند و قانون اساسی تونس بر حمایت از مساله فلسطین به عنوان یکیاز اولویت های اصلی این کشور تاکید دارد.

حباشی خاطر نشان کرد که قانون مبارزه با تروریسم در تونسجنبش های مقاومت را مستثنی کرده است و حمایت از مقاومت فلسطین وظیفه تمامی تونسیها است.

وی در ادامه گفت که ترور مبارزان، دانشمندان و مخترعان توسطرژیم صهیونیستی از گذشته تا به امروز ادامه داشته است و این رژیم تاکنون جنایت هایزیادی را در خاک تونس مرتکب شده است.

این نماینده تونسی تاکید کرد که تمامی تونسی ها در وزارتکشور می خواهند هرچه سریع تر تحقیقاتی را در مورد ترور مهندس محمد زواری انجامداده و عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برساند.

لطیفه حباشی تصریح کرد که دشمن صهیونیستی در تمامی جنایت هاو بحران های موجود در کشورهای عربی دست دارد و هدف اصلی این رژیم نابودی مسالهفلسطین است.

لینک کوتاه:

کپی شد