جمعه 20/سپتامبر/2024

وزیر سابق انگلیسی: برخی در داخل پارلمان برای اسرائیل کار می کنند

یکشنبه 8-ژانویه-2017

روزنامه انگلیسی “میل آن ساندی” مقاله ای مهم ازوزیر سابق انگلیسی در رابطه با موضوع رسوایی های لابی یهودی که اخیرا فاش شده است،منتشر کرده است که وی در این مقاله آورده است که زمان آن فرا رسیده تا به معظلدخالت اسرائیل در سیاست های انگلیس برای همیشه پایان داده شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وزیر سابق انگلیسیکه نخواسته نامش فاش شود، تصریح کرد که کاملا مشخص است که برخی اعضای حزب محافظهکار و حزب کارگر در راستای منافع سفارت اسرائیل تلاش می کنند و سفارت اسرائیل نیزاز این افراد برای پیشبرد اهداف خود و تخریب برخی اعضای پارلمان که این رژیم رامورد انتقاد قرار می دهند، استفاده می کند. او تاکید کرد که اکنون ارتشی از افراداحمق و ابله در پارلمان انگلیس در خدمت اسرائیل هستند.

این در حالی است که روزنامه مذکور فایل های تصویری مخفیانهای را که یکی از خبرنگاران بخش تحقیقات شبکه الجزیره تصویربرداری کرده، منتشر کردهاست که در این فایل ها مشخص می شود که یک شخصیت دیپلماتیک اسرائیلی با همکاریمعاون وزیر آموزش و پرورش انگلیس قصد طرح ریزی برای براندازی آلان دانکن وزیر کشورانگلیس به خاطر مخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی را دارند.

لینک کوتاه:

کپی شد