چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

وزیر صهیونیستی خواستار تبعید خانواده شهید قنبر به سوریه شد

دوشنبه 9-ژانویه-2017

عضو کابینه امنیتی دولت رژیم صهیونیستی خواستار تبعیدخانواده شهید فادی قنبر مجری عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در قدس به سوریه شد. اینخانواده فلسطینی هم اکنون در شهرک ارمون عنتسیو در قدس اشغالی سکونت دارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامهصهیونیستی “یدیعوت احرونوت”، یواو گالانت تصریح کرد که در نشست روزگذشته کابینه امنیتی دولت پیشنهاد داده که خانواده مجری عملیات قدس هرچه سریع تراز قدس اخراج شده و به سوریه تبعید شوند و بیمه آنان نیز قطع شود.

شهید فادی قنبر روز گذشته در عملیاتی شهادت طلبانه، باکامیون گروهی از نظامیان اسرائیلی را در قدس زیر گرفت که در نهایت 4 نظامی را بههلاکت رساند و نزدیک به 18 نفر دیگر را نیز زخمی کرد و خود نیز به ضرب گلولهصهیونیست ها به شهادت رسید. حال برخی از مجروحان نیز وخیم اعلام شده است و ممکناست شمار کشته ها افزایش یابد.

گالانت که خود یکی از افسران ارشد نیروهای ذخیره ارتش است وقبلا فرمانده منطقه جنوبی ارتش بوده است، متهم به ارتکاب جنایت های جنگی است و ازترس بازداشت به بسیاری از کشورها سفر نمی کند.

او نیز همانند نتانیاهو مدعی شد که عملیات روز گذشته باعلمیات های گروه تروریستی داعش در ارتباط است. وی مدعی شد که هرگز اجازه نمی دهیمداعش در کرانه باختری فعالیت داشته باشد. گالانت همچنین ادعا کرد که سال گذشتهشمار زیادی از اعضا و طرفداران داعش در کرانه باختری بازداشت شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد