چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

اعتراف نتانیاهو: عملیات شهادت طلبانه قدس، عملیات پیشرفته ای بود

دوشنبه 9-ژانویه-2017

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات شهادتطلبانه دیروز یکشنبه در محله جبل المکبر قدس اشغالی که منجر به هلاکت 4 نظامیصهیونیستی و زخمی شدن 15 نفر دیگر شد، عملیات پیشرفته ای بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامهصهیونیستی “یدیعوت أحرونوت”، بنیانی نتانیاهو در جریان بازدید ازنظامیان زخمی شده صهیونیستی در عملیات شهادت طلبانه قدس که در بیمارستان هداسا عینکارم بستری شده اند، تصریح کرد که «مساله مهمتر توجه به این مساله است که ما درمعرض عملیات جدیدی قرار گرفتیم که با کامیون اجرا شد؛ همان طوری که در گذشته هم ازاین شیوه در جریان عملیات های تروریستی دیگر استفاده شده بود و همان عملیات هاالگویی برای اجرای این عملیات شده بودند.»

نتانیاهو در ادامه به اقداماتی اشاره کرد که سال گذشته باوضع بلوک های بتنی و موانع دیگر در کرانه باختری و قدس اتخاذ شده بود تا جلوی وقوععملیات های مقاومتی گرفته شود. در همین راستا، تعداد بیشتری از نظامیان و نیروهایامنیتی رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی نشین مستقر شده بودند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که واکنش سریعنظامیان صهیونیستی در صحنه وقوع عملیات مقاومتی قدس، مانع از شکل گیری فاجعه شد.

گفتنی است که یک شهادت طلب فلسطینی به نام “فادیقنبر” دیروز یکشنبه با کامیون خود گروهی از نظامیان صهیونیست را در محله جبلالمکبر قدس اشغالی زیر گرفت که در نتیجه آن 4 نفر از آنها به هلاکت رسیده و دست کم15 نفر دیگر هم زخمی شدند. مجری این عملیات نیز در اثر تیراندازی یک شهرک نشینصهیونیست به شهادت رسید.

لینک کوتاه:

کپی شد