یکشنبه 27/اکتبر/2024

قسام: تونل ها بهترین راهکار مقاومت برای مقابله با محاصره غزه است

سه‌شنبه 10-ژانویه-2017

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومتاسلامی فلسطین “حماس” تلاش برخی طرف ها برای زیر سوال بردن مقاومت وتونل های آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده سخنگوی گردانهای قسام امروز سه شنبه در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت تویتر نوشت که تلاشبرخی طرف ها برای زیر سوال بردن مقامت و تونل های آن، اقدامی برای سرپوش نهادن برمشارکت این طرف ها در محاصره غزه است که اساسا مقاومت را هدف قرار داده است.

ابو عبیده خاطر نشان کرد که مقاومت فلسطین فداکاری وجانفشانی زیادی از خود نشان داده و همچنان به حفر تونل های مرزی که دشمن صهیونیستیرا شوکه کرده و نظریه های امنیتی و نظامی آن را به شکست کشانده است، ادامه می دهد.وی اشاره کرد که این تونل ها بهترین و خلاقانه ترین راهکار مقاومت برای مقابله بازرادخانه نظامی دشمن صهیونیستی و محاصره ظالمانه باریکه غزه است.

این در حالی است که وزیر کار دولت رامی حمد الله نخست وزیردولت وفاق ملی روز گذشته در برنامه ای در تلویزیون فلسطین پیرامون بحران برق درنوار غزه تونل های حماس را زیر سوال برده و آن را در بحران کنونی برق در این منطقهدخیل دانسته بود.

در این برنامه که همسو با سیاست ها و خواسته های دشمنصهیونیستی تحت عنوان ” غزه در تاریکی به سر می برد و تونل ها نورانیهستند” اجرا شد، در واقع تونل های مقاومت زیر سوال برده شد و مسئولان اینبرنامه ملت فلسطین را علیه مقاومت و تونل های آن در غزه تحریک کردند.

در همین راستا، هشتگی در شبکه های ارتباط جمعی تحت عنوان” تونل های ما قعله های محکم ما هستند” راه اندازی شد که بسیاری ازکاربران اینترنتی آن را دنبال کردند.

لازم به ذکر است که نوار غزه از 10 سال پیش که دشمنصهیونیستی تنها نیروگاه تولید برق در این منطقه را هدف قرار داد با بحران جدی برقروبه رو است و دولت وفاق ملی به نخست وزیری رامی حمد الله نیز به وعده های خود عملنکرده و نه تنها در جهت حل این بحران تلاش نمی کند، بلکه مالیات های سنگینی را نیزبر سوخت وارداتی به غزه برای راه اندازی نیروگاه تولید برق اعمال کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد