دوشنبه 23/سپتامبر/2024

صهیونیست ها با تظاهرات در تل آویو خواستار برکناری نتانیاهو شدند

شنبه 14-ژانویه-2017

دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست با برگزاری تظاهرات در شهر تل آویو مرکزفلسطین اشغالی خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، تظاهراتکنندگان صهیونیست با سر دادن شعارهای “برو، برو”، “نتانیاهو، برو”خواستار استعفای نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر اتهامات فساد شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از دو هفته پیش بنیامین نتانیاهو را به خاطر دست داشتن درپرونده های فساد تحت بازجویی قرار داده است و در حال بررسی فایل صوتی گفتگوی وی بامدیر مسئول روزنامه صهیونیستی “یدیعوت أحرونوت” درباره پوشش خبری خوبفعالیت های او (نتانیاهو) است.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم خاطر نشان کرده است که پلیس صهیونیستی فایلصوتی گفتگوی نتانیاهو با “ارنون موزیس” مدیر مسئول روزنامه یدیعوت وپایگاه خبری این روزنامه را به دست آورده است.

این روزنامه به عدم حمایت از نتانیاهو معروف است و شبکه تلویزیونی مذکور اعلامکرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و موزیس در گفتگو میان خود توافقی را مورد بررسیقرار دادند که به موجب آن، نتانیاهو در قبال حمایت روزنامه یدیعوت از خود، یک سریامتیازات را به آن می داد.

شبکه 2 تلویزیون اسرائیل خاطر نشان کرده است که طرفین در این گفتگوها امکانبسته شدن یا کاهش صفحات هفته نامه صهیونیستی “اسرائیل الیوم” رقیب اصلیروزنامه یدیعوت را مورد بررسی قرار داده بودند تا باعث افزایش فروش روزنامه یدیعوتشود. در مقابل، این روزنامه هم متعهد به کاهش رویکرد و ادبیات خصمانه سنتی خودعلیه نتانیاهو شده بود.

البته این شبکه تلویزیونی اعلام نکرده است که این گفتگو چه زمانی صورت گرفته وآیا منجر به حصول توافق شده است یا نه. روزنامه رایگان “اسرائیل الیوم”که به حمایت از نتانیاهو معروف است، از زمان راه اندازی خود در سال 2007 توانستهاست گوی سبقت را از رقیب بزرگ خود؛ یدیعوت أحرونوت برباید. مالک این روزنامه”شیلدون ادلسون” میلیاردر یهودی آمریکایی است که از سال ها قبل ازحامیان سرسخت نتانیاهو به شمار می رود.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی قبلا هم اعلام کرده بود که نتانیاهو به مدت 7یا 8 سال کارتون های حاوی سیگار بسیار گران قیمتی از “ارنو ن میلچان”بازرگان سرشناس صهیونیست و کارگردان هالیوود که از دوستان نزدیک وی به شمار می رود،دریافت می کرد. ارزش هر کارتن از این سیگارها، دهها هزار دلار برآورد شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد