جمعه 20/سپتامبر/2024

برکناری یک خبرنگار رادیو ارتش صهیونیستی به خاطر جنایت ام الحیران

چهارشنبه 18-ژانویه-2017

هیات مدیره رادیو ارتش صهیونیستی یک خبرنگار این شبکه رادیویی را به خاطریادداشتش در صفحه شخصی خود بر روی شبکه ارتباط جمعی “فیسبوک” دربارهجنایت پلیس رژیم صهیونیستی در زمینه تخریب منازل و به شهادت رساندن یک جوانفلسطینی به نام “یعقوب ابو القیعان” در روستای ام الحیران و محکوم کردناین جنایت، از کار برکنار کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، “حنینالملیاح” در این یادداشت خود نوشته بود که « اگر مرا هم به زور از خانه امبیرون می کردم تا شهرکی برای افراد دیگری که قوی تر از من هستند، مامور پلیس را باخودرو زیر می گرفتم. برای من درباره تربیت و اخلاق صحبت نکنید.»

البته این خبرنگار رادیو ارتش صهیونیستی پس از موج انتقادهای گسترده مجبور بهحذف یادداشت خود شد، اما تصویر آن به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی دست به دستمی شد و باعث خشم و انتقادات گسترده صهیونیست ها از وی شد که تصمیم به شالوده شکنیو پایان دادن به سکوت خود در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی گرفته بود.

هیات مدیره رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد «خبرنگاری که از زیر گرفته شدنمامور پلیس با خودرو حمایت می کند، هیچ جایی در رادیو ارتش اسرائیل ندارد و ازهمین رو، قرارداد الملیاح بلافاصله لغو شد.»

گروه های ملی فلسطینی امروز چهارشنبه در پنج شهر واقع در اراضی اشغالی سال1948 فلسطین فراخوان برگزاری تظاهرات اعتراضی علیه سیاست تخریب منازل و کوچاندناهالی روستای ام الحیران کرده بودند که با حمله عناصر پلیس رژیم صهیونیستی به تنشو درگیری کشیده شد و یک جوان فلسطینی هم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادترسید.

پلیس رژیم صهیونیستی در این درگیری هاغ همچنین نمایندگان عرب کنست صهیونیستیرا هم مورد ضرب و شتم قرار داده و ترس و وحشت زیادی در میان زنان و کودکان ایجادکردند. پلیس صهیونیستی در عین حال از هلاکت یکی از عناصر خود در جریان این درگیریها خبر داد.

لینک کوتاه:

کپی شد