شنبه 21/سپتامبر/2024

تظاهرات ساکنان فلسطین اشغالی 1948 در اعتراض به سیاست تخریب منازل

شنبه 21-ژانویه-2017

کمیته پیگیری عالی امور فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی1948 و نهادهای مردمی فعال در این منطقه خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان درتظاهرات امروز در روستای عرعره واقع در المثلث اشغالی در محکومیت سیاست های نژادپرستانه دشمن صهیونیستی به ویژه تخریب منازل فلسطینیان شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نهادهای مذکور با صدوربیانیه ای عموم فلسطینیان را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در روستای عرعرهدعوت کردند تا اعتراض خود نسبت به تخریب منازل و خانه هایشان را نشان داده و مانعاز ادامه این سیاست نژاد پرستانه شوند.

این در حالی است که دیگر شهرها و روستاهای فلسطین اشغالی1948 نیز طی دو روز گذشته صحنه تظاهرات ها و فعالیت های اعتراض آمیز گسترده درمحکومیت سیاست های تجاوزکارانه دشمن صهیونیستی بود. هزاران نفر در این تظاهرات هاشرکت کردند.

شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 کهبه تازگی از بند اسارت در زندان های دشمن صهیونیستی رهایی یافته، به روستای امحیران در النقب اشغالی رفته و با ساکنان آن دیدار کرد.

شیخ صلاح روز گذشته در خطبه های نماز جمعه تخریب منازلفلسطینیان و آواره شدن ساکنان فلسطین اشغالی 1948 را به شدت محکوم کرد.

این تظاهرات ها در محکومیت حمله روز چهارشنبه گذشته دشمنصهیونیستی به روستای ام حیران در النقب اشغالی واقع در فلسطین اشغالی 1948 صورت میگیرد. در این جنایت، یعقوب ابو قیعان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدو 5 نفر دیگر نیز زخمی شدند. همچنین یک نیروی پلیس صهیونیستی نیز در این درگیری هابه هلاکت رسید.

 

لینک کوتاه:

کپی شد