یکشنبه 27/اکتبر/2024

وزیر صهیونیستی: باید آماده اقدامات غافلگیر کننده حماس باشیم

چهارشنبه 25-ژانویه-2017

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت بایدخود را برای تعامل با اقدامات غافلگیر کننده حماس بیش از تونل ها و گزارش بازپرسدولت در مورد جنگ 51 روزه آماده کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبریعبری زبان 0404، نفتالی بنت اذعان کرد که مساله تونل ها بسیار مهم و اساسی است وکسی نمی تواند منکر آن باشد اما این را باید به ارتش سپرد و مهم تر از آن این استکه دولت اکنون خود را برای اقدامات غافلگیر کننده ای که حماس به دنبال مبادرت بهآن است، آماده کند.

این در حالی است که روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت گزارشکاملی از جزئیات نشست وزرای کابینه دولت رژیم صهیونیستی و اختلافات گسترده آنان قبلاز جنگ 51 روزه در تابستان سال 2014 در غزه که ممکن بود فاجعه ای بزرگ را برای اینرژیم به بار بیاورد، منتشر کرده است.

بنت اظهار داشت که ما باید از این گزارش درس و تجربهبگیریم، زیرا اکنون صدها هزار سرباز و خانواده های نظامیان کشته شده از سران ومقامات رژیم صهیونیستی انتظار دارند که به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند.

لازم به ذکر است که طبق گزارش های منتشر شده از جنگ 51 روزهغزه در تابستان سال 2014 و آنگونه که برخی وزرا و اعضای کنست صهیونیستی اعترافکرده اند، مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اطلاعات چندانی در مورد تونل هایمقاومت در باریکه غزه نداشتند و به هیچ وجه آماده مقابله با آن نبودند و در نهایتنیز دست از پا درازتر از غزه بازگشته و شکست بزرگ و مفتضحانه ای را متحمل شدند وچندین نظامی این رژیم نیز در جریان جنگ به اسارت گرفته شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد