جمعه 20/سپتامبر/2024

احتمال وقوع جنگ علیه غزه برای منحرف کردن افکار عمومی از فساد نتانیاهو

شنبه 11-فوریه-2017

یک عضو کنست رژیم صهیونیستی تاکید کرد که به احتمال زیاد،بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم برای منحرف کردن افکار عمومی از ماجرایتحقیقات جاری درباره خود به خاطر اتهامات فساد، دستور آغاز جنگ جدید علیه نوار غزهرا صادر کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 2تلویزیون رژیم صهیونیستی، “حاییم یالین” عضو حزب “آینده” خاطرنشان کرد که «با توجه به احتمال بالای محکومیت نتانیاهو، این امکان وجود دارد کهعملیات نظامی جدید تنها در جنوب (نوار غزه) آغاز شود تا توجه افکار عمومی ازتحقیقات جاری درباره نتانیاهو منحرف شود.»

وی افزود “نفتالی بنت” وزیر آموزش و پرورش و رئیسحزب راستگرای “خانه یهودی” و “یوآو گالانت” وزیر مسکن رژیمصهیونیستی و از نمایندگان حزب راستگرای “همه ما” تلاش دارند به منظورجمع کردن آرای راستگرایان، جنگ جدیدی راه بیاندازند.

بنت و گالانت طی روزهای گذشته نسبت به وقوع جنگ جدید علیهغزه هشدار داده بودند. یالین با اشاره به همین اظهارات دو وزیر دولت نتانیاهوتاکید کرد که «این سیاست نیست، بلکه عدم احساس مسئولیت وزرایی است که به جای تلاشبرای تحقق صلح در منطقه جنوب فلسطین اشغالی، در میان مردم رعب و وحشت ایجاد میکنند.»

پلیس رژیم صهیونیستی از چندین هفته قبل نتانیاهو را بهاتهام فساد و دریافت رشوه تحت بازجویی و تحقیق قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد